Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.
Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.
Jak to działa ?
Dlaczego warto kupować z PayPo?
FAQ
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz dostęp do szczegółowych informacji dotyczących transakcji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, przygotujemy dla Ciebie ofertę, którą znajdziesz na mailu, w umowie, w panelu Klienta.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo i nie zapłacisz za zamówienie. Zwrotu możesz dokonać w salonie stacjonarnym lub za pośrednictwem kuriera.
Więcej informacji:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.