PayPo – płatność odroczona

Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.

Opcja dostępna przy wyborze płatności DotPay.

Jak to działa ?

    1. Złóż zamówienie i na etapie płatności wybierz opcję „Kup teraz, zapłać później z PayPO”. Opcja jest dostępna dla zamówień od 40 do 1000 PLN.
    2. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Ciebie rachunek.
    3. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami!
    4. Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na zapłatę lub zwrot produktów za pośrednictwem kuriera.

Dlaczego warto kupować z PayPo?

    1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, transakcja zostanie anulowana. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot.
    2. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego– jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz od sklepu zmówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami.
    3. System PayPo nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i nie wymaga rejestracji.
    4. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo możesz podjąć decyzję w ciągu 30 dni.
    5. Pamiętaj, że masz 30 dni na zapłatę (bez dodatkowych opłat). Jeśli masz taką potrzebę, możesz także wybrać opcję spłaty zamówienia w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

FAQ

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz dostęp do szczegółowych informacji dotyczących transakcji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, przygotujemy dla Ciebie ofertę, którą znajdziesz na mailu, w umowie, w panelu Klienta.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo i nie zapłacisz za zamówienie. Zwrotu możesz dokonać w salonie stacjonarnym lub za pośrednictwem kuriera.

Więcej informacji:

+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

PayPo Sp. z o.o.

https://www.paypo.pl